:::F!rst Impression:::


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 18, 2012

Final week!

Hidup umpama roda
ianya 
terus berputar 
tanpa mengira waktu yang berlalu,
waktu pula 
terus menerus pergi meniggalkan kita..
aku pula terus berusaha menghadapi
hari-hari terakhir 
semester 3
yang penuh suka dan duka bersama
classmates dan housemates ku..
inilah dunia aku,
inilah keluarga aku 
di Jengka,
bersama 
mereka, aku lalui tangisan dan gelak tawa..
minggu ini penuh sesak dengan test!
hari-hari ada test!
fuhh!
penat itu tidak boleh lagi dihitung!
rasa nak muntah pun ada!
*HUHU
apa2 pun, aku terus berusaha menghadapi dugaan ini
Dugaan seorang pelajar!
semoga segala usaha membuahkan 
hasil yang begitu lumayan...









inilah orang-orang yang 
selalu membuat saya terus tertawa di jengka! 
huhu..
ada banyak lagi gambar, 
tapi, xjumpa gambar!
haha
will update soon!
anyway
good luck guys 
for the 
up coming test and final exam!
a.k.m

No comments:

Post a Comment