:::F!rst Impression:::


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 2, 2012

Duhai Hati



Duhai angin...
Bawalah hatiku yang lara ini, 
hatiku yang terluka ini, 
hatiku yang terlalu sedih..
bawalah ia pergi jauh dari diriku..
aku tidak mampu untuk bertahan sebegini..
aku letih untuk menangis setiap masa, 
setiap hari,
menangis hanya untukmu..
sampai bila aku harus menangis keranamu..
aku letih menjadi orang yang terlalu mencintaimu
hati aku cukup terluka..
tidak pernah aku bayangkan perkara ini akan terjadi..
semoga aku tabah menghadapi,
semua dugaan ini.. 
apakah engaku mengerti hatiku
wahai cintaku??
aku letih mencintai orang yang tidak pernah menghargai cintaku..
sesungguhnya, aku redha dengan apa yang berlaku..
aku percaya ada sinar di penghujungnya..
terima kasih atas setiap kegembiraan
yang telah engkau berikan..
semoga engkau bahagia menjalani hidupmu yang baru.
aku hanya mampu berdoa..
semoga aku tabah menjalani kehidupan 
tanpamu disisiku..

No comments:

Post a Comment