:::F!rst Impression:::


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 22, 2011

@ sizzling news!!! @

PENDERAAN KANAK-KANAK

Early in the morning, aku punyer idung berdarah..emmm fever aku makin teruk uper nyew...so daddy aku cpt2 take me to the klinik...maybe panas sangat sbb too aku blh berdarah hidung too...emmm sizzling news nyew not about aku punyer citer berdarah idung tooo....

 after aku jmper doc n take ubat, daddy buy the paper, sizzling news nyew kat dalam too laaa.. aku baca citer pasal bunuh anak sendiri..giler tol...darah daging sendiri tooo...budak yg jadi mangsa tooo cute sgt2..cian kat dye..xsempat nak nikmati hidup d dunia...

anak 3 orang, si isteri xtahan dgn tingkah laku si suami yg suka mendera, si isteri minta cerai..after the divorce,she take dye punyer anak ltk umah bapa dye.. oooppsss! luper lak nk bg taw,kes nie berlaku kat Johor Bharu...hehehe.. then,dye punyer bapa kena masuk wad plop.. so ex-suami dye amik anak2 dye jaga...si isteri nie kerja kerani kt pasir gudang xcilap aku... ex-suami dye da pom kawin lain..too laaa org laki, emmm menyampah aku...nak d jadikan citer, bapa budak2 too n mak tiri dia org g dera,pukul laaa..mcm2 laa

si mangsa yang kena bunuh tooo, di buat bedah siasat, byk lebam2 kat badan n the worse thing is dye punyer organ dalaman pom byk yg rosak..cian kat budak tooo...selain dye, adik-beradik dye yg lain pom kena dera jgk..ape laaaa...xde tanggungjawab tol...

tooo anak sendiri , law binatang ganew taw dye buat...agak2 laaa si mak tiri too pom.. bkn anak kiter pom xkan laaa xde langsung bls kasihan kat budak too....di mane nilai kemanusian?????? mcm mane negara nk terus maju law perkara sebegini berterusan...

tapi bgs laaa due2 orang tooo menerima hukuman yang setimpal nyew...hopefully, family nie akan terus bertahan n tabah menghadapi ujian...org2 tue ckp, ALLAH bg kter ujian sbb DIA tahu, kiter dapat hadapi nyew ... ALLAH, tookan MAHA MENGETAHUI...

so, semua orang must thing before act...



with love : Pig Rabbit





No comments:

Post a Comment