:::F!rst Impression:::


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 1, 2013

Menjalang Tahun Baru!

Mentari terus bersinar,
bersinar untuk menyinari kehidupan 
setiap insan.
begitu juga dengan aku,
berusaha untuk menyinari hatiku
yang sekian lamanya 
dibelenggu kesedihan.
walaupun hati ini penuh dengan rasa sedih, 
aku terus mengorak langkah
untuk
membina masa depanku.
kesedihan yang dialami ini, 
terus menghantui aku,
dari sehari ke sehari.
dan
cuba sedaya upaya 
untuk lari daripada kesedihan itu..
inilah yang dinamakan
kehidupan.
kehidupan yang semua orang tidak tahu
apa yang akan berlaku seterusnya.
Final exam semakin mendekat,
kepalaku yang kusut ini masih
lagi dalam proses 
untuk 
mencari tempat yang stabil bagi
persediaan final exam..
semoga Allah S.W.T
dapat membantu aku
menghadapi dugaan yang diberikan 
sehari-hari..
semoga tahun baru 
2013
akan mengubah segala-galanya,
biar tahun ini lebih bermakna daripada
tahun yang lepas..
dan aku,
dah pun ada kat Jengka!
terasa sekejap sahaja cuti
nak cuti lagi!
*HAHA
apa-apa pun, 
aku perlu terus usaha
kuatkan semangat
dan
tabahkan diri 
untuk menempuhi 
peperangan 
semester ke-3
GO! GO! GO! 
Fighting!  
Happy New Year!






No comments:

Post a Comment