:::F!rst Impression:::


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, June 12, 2011

@ Flowers Five Forever @

Flowers Five Forever
 salah satu panggilan utk 5 perawan
atau aku gelaran
 Bunga Berlima Bersama
di mana hubungan ini bermula dan tersimpul 
saat STPM 2010 menjelang tiba..
kami sama2 bergabung tenaga utk 
berperang supaya mendpt
kejayaan..
kisahnya bermula apabila aku bersuara
utk mengajak diorg semua
stay umah ct khadijah
utk study bersama..
espcially masrina,
coz dia yg aku perlukan utk 
dijadikan tok guru aku n dak2 ni..
moreover, time nk exam ai too
tkt banjir..
jd kter org plan utk 
duk umah ct khadijah..
aku n cna stay mase in trial exam ag kat sane,
n menyusul laa lida n ziana..
kami berkumpul sama2 mase exam yg sebenar..
rindu sgt saat2 too..
meh sy cerciter satu persatu bunga2 nie..



First Flower

dak ni memg pale otak geliga
duk bljr kat depan sempat ag main msj 
bawah meja lam kls..
aiyaa tp,
4 flat okay,
one of the best student 
in negeri Terengganu STPM 2010..
aku knl dia since form one,
kami memg satu kls sampai pra-u..
sama2 main bola, sama2 stay satu dorm, satu kls..
dia selalu ckp yg aku n dia memg jodoh
sebabnya memg betul,
rumah sukan green colour, pom sama
huhuhu..
aku sygkn dia, dia slh satu manusia
very naive..
ape jew org buat, dia memg wt xtaw jew..
die xkisah pom..
dia susah nk marah taw nk gado ngn org..
bagus toll dia..
n she never care whatever everyone said..
my mom said, org macam dia memg blh wat kawan
sampai biler2..


Second Flower

this one pom sama laa,
memg knl since form one lagi,
satu kelas sampai pra-u
cuma xrapat, 
sbb form one dia dpt g sekolah asmara penuh,
form 2 balik cni, form 3 g MRSM,
and balik ag biler form 5..
hehehe
aku pom xtaw nape ngn hok ni sorang
huhu
yg too hanya dia jew taw..
dia laa tuan empunya umah yg kter org stay
kat kg. Bukit Payong..
dia seorg yg baik hati n memg senyap orgnya..
dia xbyk ckp, suara pom perlahan jew..
xmacam aku nie..
gedik sgt2..
suara aku masayAllah..
hahaha..
umah dia dekat ngn sekolah sbb too kter stay sane..
tumpang..hehehe


Third Flower

yg nie...
mase sekolah rendah memg daa knl lamer..
satu kampung, satu kelas sampai darjah 6
tp, naik form 1 kter separate
sekolah lain2..
dia msk sekolah agama
SMKA Wataniah..
hehehe
lepas dai too kter org memg lost contact terus,
ag pom, mase naik form 1, aku n family pindah,
naik umah baru..alhamdulillah, huhu..
n dia dtg msk pra-u
kat sekolah aku..
die nampak senyap,
tp biler bergosip, fuuh! memg best ngn yer!!
mase too laa tali yg terputus 
bertaut kembali..
hehe..


Fourth Flower

yg nie memg teruk..
aku memg xknl langsung dia..
sampai laa dia dtg kat sekolah ak
msk pra-u..
rupa2nya dia best frenz c ziana..
hehehe..
die pom memg pale giler2 cam ziana
n memg masuk geng laa..
tgk tuan fulamak! cam senyap jew
upew2 biler knl hmm sedap giler bergosip..
hahaha 


Fifth Flower

yg c gadis nie..
memg mulut becok..
suara tahap maksima..
yg pekak jd dengar..
hahaha..
tapi becok too dikurgkan 
biler msk pra-u
sampai cikgu PK1 pra-u ckp
gadis ni jaoh beza mase SPM..
jaoh berubah..
memg betol pom..
everyone is change..
hehehe
dan
 bermulalah dunia anak n pelajar
yg baru lam hidupnya..
biler buat sesuatu memg berkerja keras
utk dpt hasil yg sempurna..
very concern about member..
n family menjadi ratu hati
especially ma n abah..
hehe, memg suka angkat bakul sendiri..
soal hati tak terfikir utk fikir..
bkn masenya lg..
yg kt ats too semua berpunyer taw..
yg ni jew belum..
tunggu seseorg yang... tuuutttttt....
i 'll be waiting for u..
hehehe
mane blh taw..
xde sape akn tahu hatinya..



yg nie laa empunya blog nie..
hehehe..
aku hrp ikatan ini akan terus kekal
sampai biler2..
alhamdulillah, 
semuanya dapat result yg cemerlang
mase STPM 2010
n dianugerahkan pelajar cemerlang STPM 2010..
huhu..
korang law bace entry aku suatu hari nanti
harap2 korang ketawa n senyum k..
sebabnya
aku suka buat orang tersenyum..
kebahagiaan org2 yg aku syg
merupakan semangat utk
aku senyum n bangkit 
biler aku jatuh nanti..
Flowers Five Forever
 Love You Guys

No comments:

Post a Comment