:::F!rst Impression:::


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 26, 2011

::Harapan, angan2 & !mpian::

Cinta!
em indah, tapi kdg menyakitkan..
hari ini aku ade terbaca status fb kwn ku
dye menyatakn perasaan nyew kpd ssorg
tp org itu xtahu siapa..
tapi aku blh agk..
lps aku terbaca status dye
aku hny tersenyum seorg diri..
aku tahu cnte dye blm terbls..
ssh nk syg org yg blm tntu sygkn kiter..
 
 
hmmmm
cinta aku????
aku xsuka ckp sal cinta aku
sbb di hati aku
family yg pertama
hny family yg sntiasa bersama aku
saat sng mahupun susah..
n xluper kawn yg sentiasa ngn aku..
tq guyss
love u..
aku ykn n cukup yakin
suatu saat 
aku akn bertemu ngn cinta sejati aku..
skrg n now!!
not time 4 loving2
buang mase!!
paper pom kwnku yg itu 
kalau kau ader terbaca
aku punyer entry
aku ader cikit pesanan utk kau:
  1. jgn terlalu berharap nanti kau yg merana
  2. sabar prjlnn hdp kau msh jauh
  3. maybe ade yg lebih baik
  4. jgn terlalu ltk DIA sbg seorg yg sempurna di matamu
  5. jgn terlalu menagih cintanya kau ada maruah!
nie ader hadiah buat yg rindukan ssorg!
look at this pic k!
your damn miss to your lover would go! 
 

to my fren w/p knl tp xrapat
not schooling in same school
aku sokong kau!!
fighting!
sesiapa yg mengalami situasi ini juga 
jgn terasa,
tp fikir2kanlah
renung-renungkan dan selamat beramal!!
anda buat anda dapat!!
 

No comments:

Post a Comment